torsdag 26 mars 2009

That's right! I gotta Rill Love for Hip hop!




Ja, det var inte igår liksom. Den 4 april slår vi upp portarna på nytt. Som vanligt bjuds det på dansant 90 hip hop av den lite snällare och lite nördigare skolan. Asså glöm hardcore gangsta! Kakor och trevlig atmosfär lär det bli. Rill Dill och Sam on the decks!
Sist bjöds det på spontan breaking, håller tummarna att det sker igen!

Välkomna ska ni vara.

Ps. Passa även på att gratta Rickard i efterskott då han fyller år den 1 april (usch, varför talar jag om mig själv i tredje person??) Kanske får ni igenom en o annan request då. Dock vägrar jag spela Krs One "Sound of the police", Cypress Hill "Insane in the brain", House of Pains "Jump around" eller 2 Pacs "California love" allt annat utöver dessa ska väl gå bra, om jag nu har dom i min ägo förstås.

Inga kommentarer: